1. Identificarea comerciantului și definirea termenilor
Serviciul zenplants.ro este oferit de S.C. Pandora Golden S.R.L.
Date de contact:
contact@zenplants.ro
Adresa de corespondență: Str. Petru Maior nr. 19A, Municiupiul Mangalia, județul Constanța
CUI 41137448
J13/1956/17.05.2019
1.1. Definiții
SITE / PLATFORMĂ – Domeniul zenplants.ro și subdomeniile acestuia.
CONȚINUT are următoarea definiție:
- toate informațiile de pe SITE / PLATFORMĂ care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;
- conținutul oricărui mesaj trimis de zenplants.ro prin mijloace electronice și/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
SERVICIU – Serviciul de comerț electronic condus exclusiv pe porțiunile publice disponibile ale SITE-ULUI, în sensul acordării posibilității CLIENTULUI să contracteze produse și/sau servicii folosind mijloace exclusiv electronice, incluzând și alte mijloace de comunicare la distanță.
UTILIZATOR / CLIENT – Persoana care are sau obține acces la CONȚINUTUL zenplants.ro
COMANDĂ / CERERE DE ACHIZIȚIE – Un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător (SC Pandora Golden SRL) și Cumpărător (Utilizator/ Client) prin care Cumpărătorul transmite Vânzătorului, prin intermediul Site-ului, intenția sa de a achiziționa bunuri și/sau servicii de pe Platformă. Trimiterea unei comenzi pe zenplants.ro echivalează cu trimiterea unei cereri de achiziție.
DOCUMENT – Prezentul document, Termeni și Condiții Comerciale.
CONTRACT la distanță – Conform definiției cuprinse în OUG. 34 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative art. 2 punctul 7, astfel cum acesta a transpus Directiva 2011/83/UE privind drepturile consumatorilor: orice contract încheiat între profesionist și consumator în cadrul unui sistem de vânzări sau de prestare de servicii la distanță organizat, fără prezența fizică simultană a profesionistului și a consumatorului, cu utilizarea exclusivă a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanță, până la, și inclusiv în momentul în care este încheiat contractul;
TRANZACȚIE – Încasare sau rambursare a unei sume rezultată din trimiterea unei cereri de achiziție de către un client sau vânzarea unui produs/serviciu de către zenplants.ro către Client, prin utilizarea serviciilor procesatorului de plăți agreat de către zenplants.ro sau prin transfer bancar, indiferent de modalitatea de livrare.
NEWSLETTER / ALERTĂ / COMUNICARE COMERCIALĂ – Mijloace de informare periodică, asupra produselor, serviciilor și/sau promoțiilor desfășurate de către zenplants.ro într-o anumită perioadă, fără nici un angajament din partea zenplants.ro cu referire la informațiile conținute de acesta. Pot conține informații generale și/sau tematice, informații cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ați achiziționat/vizualizat, informații cu privire la oferte sau promoții, informații referitoare la Bunuri și Servicii adăugate în secțiunea “Cont/Coșul meu”, precum și alte comunicări comerciale, cum ar fi cercetări de piață și/sau sondaje de opinie.
1.2. General
Acest document stabilește termenii și condițiile de utilizare ai Site-ului/Conținutului/Serviciului de către Utilizator sau Client. Vă rugăm să parcurgeți cu atenție acest document pentru a preîntâmpina eventuale consecințe nedorite/neplăcute asupra experienței de cumpărare și/sau informațiilor furnizate companiei Pandora Golden SRL prin serviciul zenplants.ro.
Folosirea Conținutului și/sau Serviciului zenplants.ro, implică acceptarea prezentului document de către Client. Clientul se obligă să monitorizeze permanent termenii și condițiile comerciale, deoarece acestea pot fi actualizate, modificate și completate. În cazul unor neînțelegeri, se aplică Termenii și Condițiile comerciale valabile la momentul trimiterii comenzii.
Prin folosirea Site-ului/Conținutului/Serviciului, Utilizatorul/Clientul este singurul responsabil pentru toate activitățile care decurg din acțiunile sale. De asemenea, acesta răspunde pentru orice daune materiale, intelectuale sau electronice sau de orice altă natură produse Site-ului/Conținutului/Serviciului zenplants.ro sau oricărui terț cu care Pandora Golden SRL are încheiate contracte, în conformitate cu legislația română în vigoare.
În cazul în care Clientul își revocă acordul exprimat în favoarea Documentului pe perioada derulării unei Comenzi, Pandora Golden SRL va anula Comanda acestuia fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată pretinde celeilalte daune/interese.
1.3. Despre zenplants.ro și produsele comercializate
zenplants.ro este un serviciu de comerț electronic/online/prin internet. Accesul la serviciu și achiziția produselor se face exclusiv pe baza comenzilor (cereri de achiziție) primite prin intermediul site-ului.
Produsele comercializate de PANDORA GOLDEN S.R.L. prin platforma zenplants.ro sunt:
– Produse noi precum: vase decorative, coșuri, etc
– Produse artizanale, perisabile sau nu, confecționate sau nu după specificațiile solicitate de consumator, personalizate sau ne personalizate: aranjamente obținute prin prelucrarea manuală a plantelor, ambalajelor și alte materiale specifice; amestecuri de materiale destinate plantării sau îngrijirii plantelor etc.
– Produse preluate în stadiul de produs finit de la diverși furnizori, perisabile sau nu: plante vii, fertilizanți etc.
2. Contact și comunicarea cu clienții
Orice comunicare oficială din partea Utilizatorului se va face prin formularul de contact disponibil pe site. În cazul în care adresa de e-mail oferită de către Utilizator nu este validă, nu putem fi răspunzători pentru eventuale prejudicii cauzate de imposibilitatea de comunicare (spre exemplu imposibilitate de livrare, deteriorarea produselor perisabile rezervate, etc.)
Prin comunicarea utilizând formularul de contact, Utilizatorul acceptă să fie contactat prin orice mijloc disponibil, de către Pandora Golden SRL (fără însă a exista o obligație din partea companiei în acest sens), înțelegând că prin completarea informațiilor cu privire la datele sale de contact, precum nume, prenume, adresa de e-mail, număr de telefon etc., aceste date urmează a fi prelucrate și evidențiate în baza de date în scopul îmbunătățirii relațiilor comerciale, respectiv în scopul bunei desfășurări a activității economice și comerciale a zenplants.ro.
Completarea parțială sau integrală a formularului de contact și trimiterea acestuia nu reprezintă în nici un fel un angajament din partea zenplants.ro de a contacta Utilizatorul.
Contactarea zenplants.ro prin orice altă modalitate de contact, nu reprezintă o obligație pentru zenplants.ro.
Atunci când contactează zenplants.ro, Utilizatorul declară expres că datele de contact furnizate îi aparțin (adresa de e-mail, număr de telefon, adresa de livrare) și că vor putea fi folosite de către zenplants.ro pentru o comunicare eficientă cu Utilizatorul.
Comunicările cu Utilizatorii prin orice alte mijloace – fără a se limita la apeluri telefonice, sisteme de mesagerie (spre exemplu facebook, whatsapp, SMS, etc.) – au rol strict consultativ și/sau de orientare, fără să genereze nici un fel de obligații sau răspundere juridică pentru zenplants.ro.
2.1. Newsletter
Utilizatorii au posibilitatea de abonare la newsletter și comunicări comerciale din partea zenplants.ro. Aceste setări și abonamente pot fi anulate/revocate oricând direct din cadrul ultimului newsletter primit pe adresa de e-mail a Utilizatorului.
Solicitările de newsletter venite din partea Utilizatorilor, indiferent prin ce mijloace au fost trimise (din contul de client, prin căsuțele speciale dedicate abonării, etc.), nu constituie nici un fel de obligație asupra zenplants.ro.
3. Proprietatea Intelectuală
Conținutul și designul zenplants.ro aparțin SC Pandora Golden SRL și/sau colaboratorilor săi și sunt protejate de legislația privind proprietatea intelectuală. Nu puteți utiliza, reproduce sau permite nimănui să utilizeze sau să reproducă materialele zenplants.ro fără a deține o permisiune scrisă, prealabilă din partea SC Pandora Golden SRL.
Este permisă crearea limitată, irevocabilă și neexclusivă a hiperlink-urilor către oricare dintre paginile zenplants.ro, atât timp cât această acțiune nu prezintă serviciul zenplants.ro într-o lumină falsă, înșelătoare, derogatorie sau ofensivă.
Pentru orice probleme legate de proprietatea intelectuală vă rugăm să ne contactați pe adresa de e-mail contact@zenplants.ro.
4. Datele personale / Politica de confidențialitate
Prin înregistrarea ca utilizator al zenplants.ro vă vom solicita o serie de date personale, precum numele și prenumele, adresa de e-mail, dar și alte informații cu caracter personal, care să permită identificarea dumneavoastră ca utilizator al serviciului zenplants.ro și prelucrarea comenzilor. De asemenea, pentru a vă abona la newsletter va trebui să ne comunicați o adresă de e-mail validă.
Conform Legii, beneficiați de dreptul de acces, de intervenție asupra datelor și dreptul de a vă adresa justiției. Totodată, aveți dreptul să vă opuneți prelucrării datelor personale care vă privesc și să solicitați ștergerea lor – însă datele strict necesare pentru procesarea comenzilor și plăților în desfășurare nu pot fi șterse, decât după încheierea rapoartelor comerciale (livrarea comenzilor și încasarea plăților). Dacă unele din datele despre dumneavoastră sunt incorecte, vă rugăm să ne informați cât mai curând posibil, deoarece această situație ar putea face imposibilă procesarea și/sau livrarea comenzilor. Ștergerea sau modificarea datelor dumneavoastră personale se poate face accesând contul dumneavoastră de utilizator. La cererea dumneavoastră expresă trimisă prin e-mail la adresa contact@zenplants.ro , SC Pandora Golden SRL poate șterge sau modifica datele dumneavoastră. Mai multe detalii privind Politica de Confidențialitate puteți găsi pe site-ul www.zenplants.ro.
5. Înregistrarea ca utilizator
Site-ul zenplants.ro poate fi accesat în mod gratuit, iar simpla navigare în paginile acestuia nu este condiționată de înregistrarea ca utilizator (crearea unui cont pe site). Pentru a beneficia însă de anumite servicii oferite de site, precum achiziționarea produselor oferite de acesta, va trebui să vă înregistrați ca utilizator (să vă creați cont de utilizator pe site).
Înregistrarea ca utilizator sau trimiterea unei comenzi (intenție de achiziție) ca utilizator, presupune acceptarea prezentului document („Termeni și Condiții Comerciale”) și a “Politicii de confidențialitate”. Aceste reglementări constituie baza contractuală a raporturilor dintre Utilizatori și Platformă.
Întrucât prevederile termenilor și condițiilor comerciale pot fi modificate, vă rugăm să recitiți acest document periodic. În condițiile în care nu veți mai fi de acord cu prevederile acestui document, vă rugăm să nu mai accesați/folosiți serviciile zenplants.ro.
Dacă folosiți acest site sunteți responsabili cu privire la păstrarea confidențialității datelor de acces în contul de utilizator creat pe site și sunteți de acord să vă asumați responsabilitatea pentru toate activitățile efectuate în contul de utilizator.
5.1. Limitarea accesului
zenplants.ro își rezervă dreptul de a limita accesul clientului la anumite servicii sau campanii de marketing/promoții/fidelizare, dar și dreptul de a solicita plata comenzilor în avans (indiferent de metoda de plată aleasă de către client la plasarea comenzii), în oricare din următoarele situații:
- clientul a refuzat unul sau mai multe pachete expediate în sistemul de plată la livrare
- clientul a anulat 2 sau mai multe comenzi, indiferent de mijloacele sau motivele de anulare
- clientul a folosit un limbaj și/sau comportament agresiv și/sau tendențios/jignitor
- clientul a prejudiciat în orice fel, sau, existența și/sau accesul clientului prejudiciază în orice fel zenplants.ro, societatea Pandora Golden SRL și/sau partenerii săi.
Limitarea accesului se face în contextul legislației în vigoare.
6. Procedura de cumpărare prin comandă online
Comanda online reprezintă o cerere de achiziție. Notificarea primită de către utilizator pe e-mail și/sau mesaj/SMS după plasarea unei comenzi online, are caracter informativ și nu reprezintă o acceptare a comenzii.
Produsele disponibile la comandă vor fi aduse în termenul specificat pe pagina de produs, dacă se regăsesc în stocul furnizorului.
Forma de comunicare. Prin lansarea unei comenzi electronice pe zenplants.ro sunteți de acord cu forma de comunicare „e-mail” prin care site-ul își derulează operațiunile.
Plata se efectuează în condițiile reglementate la secțiunea “Modalități de plată”, iar costul final al comenzii va fi compus din: prețul produsului comandat cu TVA inclus și prețul livrării.
Comanda trimisă online pe site este considerată confirmată doar în momentul expedierii. Dacă produsele nu mai sunt disponibile din diferite motive (stoc deteriorat, diferențe de stoc, probleme de calitate etc.), se va proceda la scoaterea produselor din comandă, înlocuirea produselor (cu acordul utilizatorului) sau anularea comenzii. În cazul în care comanda a fost achitată, vom returna banii în cont bancar, în termen de 14 zile.
Datele Destinatarului. Atunci când completați datele destinatarului, asigurați-vă că acestea sunt complete și corecte – altfel, vom fi puși în situația de a nu avea mijloacele necesare onorării comenzii: produsele pot ajunge să stea la curier mai mult decât trebuie, în condiții nepotrivite pe termen lung sau nu vor putea fi expediate.
Datele de Facturare. Conform reglementărilor legale prin ORDIN nr. 3769 din 23 decembrie 2015, începând cu 01.10.2016 toate facturile trebuie să conțină datele de identificare ale utilizatorului (persoana care face comanda) – astfel utilizatorul este obligat să completeze toate câmpurile obligatorii din pagina de comandă, având opțiunea să bifeze dacă dorește ca datele de livrare să fie preluate ca date de facturare.
Aceste date ne sunt utile și în situația în care apar probleme la livrare – de exemplu destinatarul nu răspunde la telefon, accesul la adresă este restricționat etc.
Date eronate și imposibilitatea de a contacta utilizatorul pentru lămuriri. Nu ne putem asuma răspunderea pentru probleme/confuzii ce apar în timpul procesării comenzii, sau deficiențe cauzate de întârzierea livrării comenzilor, atunci când acestea sunt cauzate de lipsa datelor sau date eronate.
Pentru a cumpăra și intra în posesia produselor oferite spre vânzare pe zenplants.ro este necesară parcurgerea următoarelor etape:
– identificarea și alegerea produselor
– înregistrarea dumneavoastră ca utilizator al zenplants.ro în scopul comandării produselor sau comandarea produselor ca vizitator
– efectuarea plății produselor sau selectarea promisiunii de plată la livrare
6.1 Anularea comenzilor
Preț derizoriu și erori tehnice. zenplants.ro își rezervă dreptul de a anula comenzile care privesc produse și/sau servicii afișate pe site ca urmare a unor erori tehnice sau care, din cauza unor erori tehnice, prezintă prețuri evident eronate/derizorii.
Lipsă stoc/Stoc deteriorat/Diferențe de stoc/Probleme de calitate ce duc la indisponibilizarea produselor – în aceste situații comenzile vor fi anulate.
7. Modalități de plată
Pentru efectuarea plății produselor comandate, puteți alege dintre următoarele metode de plată:
Plata cu card online prin intermediul unei pagini securizate oferite de partenerul nostru, NETOPIA Payments.
Plata cu criptomonede, precum Bitcoin și eGold.
Ramburs. Dacă ați ales să plătiți numerar/cash/ramburs, după plasarea comenzii veți primi prin e-mail o copie a comenzii, urmând să efectuați plata produsului la livrare.
Zenplants.ro își rezervă dreptul de a modifica oricând, fără notificări prealabile, modalitățile de plată agreate.
În cazul plăților online, zenplants.ro nu este și nu poate fi făcut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Client, incluzând dar nelimitându-se la comisioane de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului, comisioane aferente plății etc. Responsabilitatea pentru acțiunea de plată online este purtată de către Client.
8. Prezentarea ofertei și a caracteristicilor produselor.
Generalități. zenplants.ro face eforturi permanente pentru a păstra acuratețea informațiilor din platformă. Rareori, acestea pot conține inadvertențe sau erori de operare – se pot opera oricând modificări asupra prețurilor, datelor și conținutului publicat, fără o înștiințare prealabilă. Fotografiile au caracter informativ, de prezentare, și pot conține accesorii neincluse în pachetele standard.
8.1. Prezentarea ofertei de plante vii.
Stadiul plantelor. Este o caracteristică cu titlu informativ, menită să creeze o imagine asupra stadiului în care se află planta. Spre exemplu, noțiunea de „Plantă cu flori”, se referă la faptul că planta este înflorită, însă poate fi în orice moment al înfloririi – cu sau fără boboci, flori deschise complet etc. și de asemenea, în cazul transportului prin curier, poate rămâne complet fără flori.
Dimensiunea și aspectul general al plantelor. Înălțimea plantelor este măsurată cu tot cu ghiveci. Pentru că plantele sunt naturale, fiecare exemplar este diferit, atât ca formă cât și ca dezvoltare. Dimensiunile specificate pe pagina produsului sunt orientative, iar informația trebuie tratată ca atare, cu caracter strict informativ și relativ. Exemplificare:
– între două plante din același lot cu specificația „înălțime 60cm”, poate exista o diferență de 10 cm sau mai mare.
Diametrul ghiveciului – este o informație preluată de la producător, cu titlu informativ și relativ.
Imaginile au caracter informativ, de prezentare și sunt realizate în locații proprii.
Variații de culoare ale florilor și frunzelor. Atât hibrizii cât și speciile, pot prezenta variații mai mult sau mai puțin semnificative de culoare/nuanță, ce apar în mod natural și nu pot fi controlate de către producător sau comerciant.
Starea rădăcinilor. Deși facem eforturi pentru a verifica cât mai bine plantele, starea sistemului radicular nu poate fi verificată de către noi – o eventuală verificare ar însemna să extragem plantele din ghivece, însă această procedură presupune o destabilizare semnificativă a plantelor înainte de transport pe de o parte, dar și un cost operațional foarte ridicat.
Tratamentele fitosanitare. În mod frecvent, pe frunze pot exista urme reziduale (pete de diverse culori) datorate tratamentelor fitosanitare, însă acestea se pot spăla cu apă sau produse speciale pentru plante. În cazuri foarte rare, unele varietăți sensibile pot prezenta arsuri minore sau ușoare urme de toxicitate în urma tratamentelor fitosanitare.
Urme de dăunători. Plantele nu cresc și nu trăiesc în mediu steril. Toate fermele și toți crescătorii se confruntă cu dăunători, iar această situație este normală și previzibilă – atât timp cât dăunătorii există în natură, contaminarea se face foarte ușor: dăunătorii pot fi purtați de vânt, pe haine, pe mâini, pot pătrunde prin zonele de aerisire etc. Este important de reținut faptul că plantele sunt tratate atât preventiv, cât și în cazul în care sunt observați dăunători – se folosesc scheme de tratament complexe, ce oferă plantelor chiar imunitate pentru un anumit timp. Înainte de a pleca din sere, plantele sunt verificate de către autorități, declarate “pest free” (fără dăunători) și apte pentru vânzare, conform standardelor horticole în vigoare. Faptul că există urmele unor dăunători, nu poate fi echivalent cu existența dăunătorilor.
Ghivecele de transport și conținutul lor. Plantele comercializate pe platforma zenplants.ro se livrează așa cum vin de la producători – ghiveciul poate fi subdimensionat din motive ce țin de eficiența transportului, sau poate conține materiale ce asigură o retenție îndelungată a apei, astfel încât planta să supraviețuiască pe durata transporturilor internaționale. Uneori ghivecele pot ajunge crăpate sau deteriorate, iar substratul poate fi degradat. Uneori, în substrat sau pe plante se pot găsi miriapode, paianjeni sau alte viețuitoare inofensive pentru oameni, folosite de către producători în scopul de a controla biologic (fără chimicale) populațiile de dăunători (spre exemplu paianjenii folosiți sunt inofensivi pentru plante și oameni, dar se hrănesc cu populații de paianjeni roșii și acarieni dăunători pentru plante; miriapodele sunt prădători pentru viermi si alte insecte dăunătoare).
Substratul și modalitatea de cultură diferă în funcție de producător și metoda de creștere, iar diferite materiale folosite drept substrat sau suport în cultura plantelor au diferite proprietăți – după recepția plantelor, este responsabilitatea clientului să verifice dacă substratul este în stare bună și dacă este compatibil cu microclimatul în care va crește plantele și obiceiurile de udare, urmând să îl înlocuiască dacă este cazul. Adaptarea plantelor poate fi mult mai ușoară atunci când se ține cont de acești factori.
Îngrijirea plantelor. După momentul achiziției, responsabilitatea îngrijirii plantelor este în sarcina clientului. Având în vedere faptul că plantele sunt produse vii, perisabile (susceptibile la o deteriorare rapidă), fiecare client are responsabilitatea (inclusiv morală) de a se documenta și de a le oferi microclimatul necesar supraviețuirii și dezvoltării armonioase. Informațiile de bază despre îngrijirea plantelor sunt disponibile pe cardurile de instrucțiuni și în măsura posibilităților de documentare, pe pagina produsului, pe blogul nostru și la secțiunea Plant Care.
Identificarea plantelor. Identificările plantelor provin de la producători renumiți din toată lumea și sunt considerate corecte, fiind verificate și de către noi în limita posibilităților operaționale și a disponibilității surselor de informare credibile. Uneori plantele pot avea nume neînregistrate, sau identitatea lor nu poate fi confirmată cu exactitate. În rare cazuri, sunt descoperite erori de etichetare (în special în cazul plantelor fără flori) sau producătorii folosesc denumiri comerciale pentru a promova mai bine anumite varietăți. Nu putem fi răspunzători pentru erori de etichetare ale producătorilor, deoarece nu avem control asupra acestui proces.
Plant Passport. Începând cu ianuarie 2020, toate plantele importate din țări membre UE au pe etichetă, pe ghiveci, pe folia de ambalare, sau pe cutie (în cazul în care sunt fără ghiveci), Plant Passport cu un număr unic de înregistrare – Plant Passport este certificarea ce atestă faptul că plantele au fost verificate de către autoritățile competente din Uniunea Europeană și corespund în totalitate standardelor horticole în vigoare, fiind potrivite pentru comercializare pe teritoriul UE. Plantele fără Plant Passport provin de la exportatori autorizați din punct de vedere fitosanitar prin alte tipuri de certificate naționale sau internaționale.
Certificat Fitosanitar. Plantele importate din afara UE sunt inspectate la intrarea în UE – inspecția presupune verificarea fizică detaliată a plantelor și a schemei de tratament aplicată în țara exportatoare, dar și documentația ce certifică faptul că plantele provin de la crescători autorizați.
Orice reclamație/sesizare ce privește plantele, este analizată doar dacă este trimisă prin e-mail în maximum 24h din momentul primirii plantelor, însoțită de poze calitative/relevante care să evidențieze situația reclamată. Datorită perisabilității plantelor, caracteristicile se pot schimba ulterior, în funcție de microclimat, factori umani etc.
Sesizările ce fac referire la sănătatea plantelor, în contextul în care plantele au Plant Passport sau Certificat Fitosanitar, vor fi luate în calcul doar în cazul în care sunt însoțite de un certificat fitosanitar ce atestă defectul reclamat.
9. Preturi si disponibilitatea produselor
Preățurile sunt actualizate zilnic.
SC Pandora Golden SRL negociază cu furnizorii și producătorii cele mai bune prețuri.
Cu excepția cazurilor în care este prevăzut altfel, prețurile produselor afișate pe zenplants.ro reprezintă prețurile finale de cumpărare și includ TVA (taxa pe valoare adăugată de 9%, respectiv 19% pentru anumite produse, valabilă în România). Prețurile finale de cumpărare pot să nu reprezinte cele mai competitive prețuri de pe un anumit segment de produse sau pentru o anumită perioadă, SC Pandora Golden SRL neavând nici o obligație in acest sens.
Pandora Golden SRL își stabilește propria politică de prețuri, independentă de orice factori externi.
Stocul este actualizat zilnic.
Deși stocul produselor este actualizat zilnic, în cazuri izolate, comanda dumneavoastră poate fi afectată de diverși factori precum: întârzieri în fluxul de aprovizionare, stocuri existente pentru care se constată deteriorarea, erori ale sistemelor informatice folosite de SC Pandora Golden SRL, erori umane, accidente etc. În astfel de cazuri, SC Pandora Golden SRL este exonerată de orice răspundere. Pentru comenzile achitate, se vor restitui sumele aferente în termen de maxim 14 zile calendaristice, ce curg de la constatarea problemelor legate de stoc.
10. Reduceri comerciale aplicate produselor
SC Pandora Golden SRL poate decide să ofere clienților săi reduceri comerciale prin cupoane speciale sau alte mijloace.
Reducerile comerciale nu sunt întotdeauna cumulative. În general, se păstrează întotdeauna reducerea comercială cu valoarea cea mai mare. Reducerile comerciale nu pot fi mai mari de 50% din valoarea unui produs, decât în cazuri excepționale specificate clar în descrierea produsului.
11. Livrarea produselor comandate
Responsabilitatea magazinului pentru produsele perisabile se termină la momentul livrării lor.
Livrarea plantelor se face în regim standard, în toată țara în 24-72 ore de la expedierea coletului (zile lucrătoare). Livrarea plantelor prin curier standard, se va face ținând cont de următoarele reguli:
– Pentru livrările prin curier nu poate fi stabilit un interval de livrare – curierul trebuie să poată livra oricând între orele 9:00 – 17:00, în funcție de traseul pe care îl are. Fiecare curier acoperă o zonă de livrare destul de mare, iar din acest motiv ajunge la anumite adrese doar în anumite intervale.
– Coletele cu plante se expediază de LUNI până JOI, pentru a evita staționarea acestora în depozitul curierului în timpul weekendului.
– Coletele ce conțin produse neperisabile se expediază de LUNI până VINERI, pentru o livrare cât mai rapidă.
– Dacă destinatarul nu va fi găsit la adresă, se va încerca o nouă livrare a plantelor în termen de 24-72 ore. În acest caz, deteriorarea produselor nu poate fi reproșată vânzătorului.
– Livrările în zone izolate, inaccesibile sau afectate de fenomene naturale pot fi întârziate până la momentul în care va fi posibil accesul curierului în zonă. În acest caz, deteriorarea produselor nu poate fi reproșată vânzătorului.
12. Riscurile asociate livrării prin curier
Împachetarea plantelor vii (și a accesoriilor aferente) nu este o procedură standardizată, precum în cazul altor produse (electronice, electrocasnice etc.). Plantele sunt produse vii, perisabile, pe care le împachetăm la cererea dumneavoastră, încercând să le protejăm cât de bine putem, astfel încât să ajungă la destinație în condiții cât mai bune – însă starea în care ajung poate fi influențată de foarte mulți factori pe care nu îi putem controla, precum: variațiile mari de temperatură, felul în care curierii manevrează coletul sau alte incidente. Deși astfel de situații apar destul de rar, din cauza acestor factori, nu putem garanta integritatea plantelor în urma transportului prin curier.
13. Împachetarea produselor
Împachetarea și manipularea produselor livrate se face cu titlu GRATUIT de către SC Pandora Golden SRL.
13.1 Lipsa unor produse din comandă
În cazul în care un produs lipsește din comandă, vă rugăm să semnalați acest aspect în maximum 24h de la primirea comenzii. Datorită perisabilității produselor pe care le comercializăm, o reclamație ulterioară nu va fi luată în calcul.
14. Recenzii, comentarii, comunicări și alte tipuri de conținut
Utilizatorii pot posta recenzii, comentarii sau alte tipuri de conținut; pot trimite sugestii, idei, pot pune întrebări, pot propune articole sau alte tipuri de materiale, atât timp cât conținutul acestora:
– nu este ilegal, obscen, amenințător, defăimător, nu încalcă dreptul la intimitate sau legea cu privire la protejarea proprietății intelectuale;
– nu conține viruși informatici, comunicări comerciale, politice, care instigă la ură sau intoleranță pe motive etnice, religioase, rasiale, de orientare sexuală, mesaje colective sau alte forme de „spam”.
În vederea postării de recenzii, comentarii, comunicări și alte tipuri de conținut, atât pe zenplants.ro, pe alte pagini ce prezintă compania și serviciile, cât și pe diferite pagini de social media nu puteți folosi adrese de e-mail sau identități false. zenplants.ro își rezervă dreptul, dar nu are obligația de a elimina sau edita toate tipurile de conținut postate de către utilizatori și nu are obligația de a revedea periodic acest conținut. Odată cu postarea de recenzii, comentarii, comunicări și alte tipuri de conținut pe zenplants.ro, transmiteți (în afara cazurilor în care SC Pandora Golden SRL indică altfel) drepturile de proprietate intelectuală, în mod neexclusiv, perpetuu, irevocabil, asupra materialelor postate. Societatea are dreptul de a modifica, reproduce, transmite, adapta, publica, distribui materialele postate de către utilizatori, prin orice mijloc de comunicare, din orice țară. Prin postarea de recenzii, comentarii, comunicări și alte tipuri de conținut pe zenplants.ro, cedați către SC Pandora Golden SRL dreptul de a folosi numele dumneavoastră în relație cu materialele postate; garantați că dețineți sau controlați într-o altă formă dreptul de proprietate intelectuala asupra materialelor pe care le postați, că materialele postate nu violează niciuna din condițiile de postare ale recenziilor, comentariilor, comunicărilor și alte forme de conținut din partea utilizatorilor, ale zenplants.ro
zenplants.ro are dreptul, dar nu obligația de a monitoriza, edita sau șterge orice tip de conținut sau activități ale utilizatorilor pe site. zenplants.ro nu este responsabil și nu își asumă responsabilitatea pentru niciunul dintre materialele postate de către alte terțe părți pe site. zenplants.ro are dreptul de a nu publica toate comentariile și articolele propuse de către utilizatori.
15. Forță majoră
zenplants.ro, afiliații sau/și în general furnizorii de produse sau servicii către zenplants.ro nu pot fi făcuți responsabili pentru nicio întârziere sau eroare rezultând direct sau indirect în cauze care nu depind de voința zenplants.ro. Această exonerare include, dar nu se limitează la: erorile de funcționare a echipamentului tehnic de la zenplants.ro, lipsa funcționării conexiunii la internet, lipsa funcționării conexiunilor de telefon, virușii informatici, accesul neautorizat în sistemele zenplants.ro, erorile de operare, precum și cazurile de forță majoră stipulate de legislația în vigoare.
16. Publicitatea
zenplants.ro poate afișa în paginile sale reclame la produsele din oferta sa, precum și la produse ori servicii aparținând terților. Prin utilizarea zenplants.ro și prin acceptarea Termenilor și Condițiilor de utilizare și a Politicii de confidențialitate, vă exprimați în mod direct acceptul de a fi destinatarul acestor comunicări cu caracter comercial.
17. Reclamații privind încălcarea legii referitoare la protejarea proprietății intelectuale
zenplants.ro respectă dreptul la proprietatea intelectuală a terților. Dacă ați observat că site-ul conține informații care încalcă dreptul acestora la proprietate intelectuală, vă rugăm să ne trimiteți o înștiințare la adresa de e-mail: contact@zenplants.ro
18. Legislația aplicabilă
Serviciile oferite de societate prin intermediul zenplants.ro sunt guvernate de dispozițiile legilor române, cu precădere Legea 365/2002 privind comerțul electronic, Ordonanța de Urgență 34/2014 privind protecția consumatorilor la încheierea și executarea contractelor la distanță.
Termenii și condițiile zenplants.ro se supun legislației române. În caz de litigiu, se va încerca mai întâi o rezolvare pe cale amiabilă, în termen de 30 de zile lucrătoare de la înregistrarea reclamației. În cazul în care nu se poate ajunge la o înțelegere în termenul precizat anterior, litigiile dintre părți se vor supune rezolvării instanțelor judecătorești competente, de pe raza municipiului Mangalia.
19. Dreptul de retur
Returul plantelor vii. Conform OUG 34/2014, plantele constituie produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid și sunt exceptate de la dreptul de retragere (retur).
Astfel că, returnarea produselor perisabile din categoria plantelor vii, nu este posibilă.
În cazul în care utilizatorul/clientul nu este mulțumit de produs (acesta nu a ajuns în condiții bune sau nu corespunde descrierii și specificațiilor din fișă), procedura este următoarea:
– se trimit poze cu defectul constatat într-un interval de 24h de la primirea coletului. O reclamație ulterioară, nu va fi luată în calcul.
– după trimiterea pozelor, utilizatorul va aștepta ca echipa noastră să analizeze cazul.
– echipa noastră va contacta utilizatorul pentru a stabilii dacă Utilizatorul dorește înlocuirea produsului sau returnarea banilor.
– în cazul în care utilizatorul dorește returnarea banilor, aceștia vor fi returnați în termenul legal de 14 zile.
Returul produselor neperisabile. Produsele neperisabile comercializate de Pandora Golden SRL se pot returna după următoarea procedură:
– se trimite un e-mail la adresa office@zenplants.ro
– dupa confirmarea cererii de retur, utilizatorul trebuie să completeze formularul de retur și să îl trimită la adresa office@zenplants.ro
– utilizatorul trebuie să împacheteze și să asigure siguranța produsului pe perioada livrării
– returnarea se face prin trimiterea produselor la adresa: Str. Petru Maior nr. 19A, Municipiul Mangalia, județul Constanța prin orice curier doriți, exceptând Poșta Română.
– transportul coletului de retur va fi plătit de către utilizator, în caz contrar fiind refuzat la primire.
– coletul trebuie trimis la sediul SC PANDORA GOLDEN SRL în maximum 14 zile calendaristice din momentul primirii comenzii.
– suma plătită va fi rambursată integral în 14 zile calendaristice de la primirea coletului de retur de către SC Pandora Golden SRL. S
– în urma intrării în vigoare a OUG 34/2014, consumatorii au dreptul de a renunța la cumpărare în termen de 14 zile calendaristice de la data intrării în posesia fizică a produsului, dacă produsul nu este perisabil.
– produsele neperisabile se returnează conținând toate părțile/elementele/accesoriile inițiale, în starea în care au fost primite – cu toate ambalajele originale, fără zgârieturi/crăpături sau alte defecte cauzate de către utilizator.
21. Facturarea
Factura aferentă comenzii va fi transmisă exclusiv în format electronic, prin adăugarea facturii în contul dumneavoastră sau prin poșta electronică, la adresa de e-mail menționată în contul dumnevoastră.
22. Refuzarea/Anularea comenzii de către utilizator
Pentru comenzile cu plata la livrare, refuzate fără un motiv întemeiat de către destinatar, Pandora Golden SRL va urmări prin orice mijloace recuperarea prejudiciului provocat – de la costul de transport, până la întreaga valoare a comenzii, atunci când produsele sunt returnate de către curier deteriorate din cauza timpilor de tranzit tur-retur.