Politica de livrare și retur

  • Coletele cu plante se livrează de LUNI până JOI, pentru a evita staționarea acestora în depozitul curierului în timpul weekendului.
  • Coletele ce conțin produse neperisabile se expediază de LUNI până VINERI, pentru o livrare cât mai rapidă.
Costuri de livrare
  • Costul transportului poate varia în funcție de greutatea și destinația plantelor, ghivecelor sau accesoriilor cât și a modalității de plată selecționate.
  • Pentru comenzile mai mari de 150 de lei, transportul este gratuit.
Livrare
  • Avem încredere că vei primi plantele în 24-48 ore dacă vei plasa comanda înainte de ora 16:00, de luni până joi.
  • Dacă plasezi comanda după ora 16:00, este mai probabil sa primești comanda într-un interval de 48-72 de ore de la plasarea acesteia.
  • Programul de livrare este de luni până vineri între orele 09:00 și 17:00.
  • Momentan nu putem garanta un termen exact de livrare.
  • Dacă comanda ta a fost deja trimisă, aceasta nu mai poate fi anulată în timp ce este pe drum, iar returul nu se aplică.
Livrări incorecte sau incomplete
  • Asigură-te ca adresa de expediere și datele de contact sunt corecte. Nu putem garanta livrarea dacă aceste informații sunt incorecte sau incomplete.
  • Dacă verificăm că informațiile furnizate nu sunt corecte, te vom contacta pentru a le corecta și/sau a solicita detalii suplimentare.
  • Reține că modificarea acestor date va influența data livrării.
Retururi
  • Conform OUG 34/2014, plantele constituie produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid și sunt exceptate de la dreptul de retragere (retur).
  • Împachetarea plantelor vii (și a accesoriilor aferente) nu este o procedură standardizată, precum în cazul altor produse (electronice, electrocasnice etc.). Plantele sunt produse vii, perisabile, pe care le împachetăm la cererea ta, încercând să le protejăm cât de bine putem, astfel încât să ajungă la destinație în condiții cât mai bune – însă starea în care ajung poate fi influențată de foarte mulți factori pe care nu îi putem controla, precum: variațiile mari de temperatură, felul în care curierii manevrează coletul sau alte incidente. Deși astfel de situații apar destul de rar, din cauza acestor factori, nu putem garanta integritatea plantelor în urma transportului prin curier.
  • Noi facem tot posibilul ca planta să ajungă la tine sănătoasă și perfectă.
  • Dacă consideri însă că planta nu a ajuns în cea mai bună stare, ne poți contacta în maximul 24h de la primirea comenzii la adresa offce@zenplants.ro, comunicându-ne situația, atașând și una sau mai multe poze cu planta.
  • ZenPlants își dorește ca tu să ai o experiență cât mai bună, astfel că dacă după analizarea cazului considerăm ca planta a suferit pe perioada transportului, îți oferim posibilitatea de a cere o rambursare integrală sub formă de numerar sau un voucher de cumpărături cu 10% reducere inclusă la următoarea comandă.
  • Reține că, deși încercăm să facem plantele cât mai asemănătoare cu cele care apar pe site-ul nostru, fiecare plantă este o ființă vie unică. Prin urmare, este firesc să nu fie exact la fel, acesta nu este un motiv acceptabil pentru întoarcerea lor.
  • Pentru returnarea accesoriilor sau ghivecelor, ai la dispoziție 30 de zile de la primirea comenzii.
  • Tot ce trebuie să faci este sa ne transmiți un e-mail la adresa office@zenplants.ro, în care să ne comunici intenția de retur și să urmezi pașii pe care îi vei primi ca răspuns de la noi.
  • Costul transportului este suportat de către client.
  • Dacă ai alte întrebări referitoare la condițiile de retur sau anulare, scrie-ne  la adresa office@zenplants.ro